luni, 15 octombrie 2012

Cuvinte de inceput

Cuvinte goale,
spuse-n crize zgarcite
de frustrari si mandrie oarba.
Furie si gesturi impersonale
care ne despart in tacere.
Zambete inecate in depresie.
Framantari de neajuns
ce au ascuns clipe de intens.
Sa spun ca te-am pierdut
mi-e prea greu,
si inima-mi se zbate uscata.
Plecata mi-ai fost sa te am...
De te-as avea acum
mi-ar fi prea greu
sa te tin, sa te am,
sa -mi calc in tampla orgoliul.
Azi te-as adora
ca pe-un tezaur de smaralduri rare.
Mi-e frica de tine, iubita,
sa ma separ de neant.
Curaj de-as avea
nu te-as tine
sa creez amintire
trecutul jignit si sfios.
Ruina in sentiment...
ma bate-un gand...
Dar gandul cenusa -
-curata aroma sadita-n organism
mi se stinge -ncet.
Si verde vad mereu
de cand te afli
la mine-n asternuturi fine,
Dar tesatura s-a rupt
in cuvintele goale si sterpe
de la-nceput.


05.07.2011

Niciun comentariu: