duminică, 14 octombrie 2012

Am gasit lumina

Un ghem
ce azi si-a gasit lumina...
O unda de ferestre ce-ti zambesc
in ploile ce-ti cad in fata...
si-ti cauti soare -
cand soare
s-a-mbracat in curcubee...
Ce-mi dau putere
sa pasesc -
sa nu m-ascund
intre mugurii
ce m-au facut
mireasa de altar funebru.

Sa imi plang
un vis ce m-a batut in spate,
sa ma repet
in ghimpii
ce m-au ferit de zambet -
din cristalele
ce au pasit tot mai departe.
Si departe sunt
de tot ce-am fost
Sa ma intorc -
sa-ti strang de mana...
Ca trist te-am prins,
sa ma feresc,
tot m-am ferit
de lacrimi
ce-mi tot uda
versul ce mi-l astern
pe dragostea de zgomot,
si imi apas in lob -
s-aud tot mai aproape -
zumzetul de lapte
ce creste-n asternut,
ce tese inimi ferecate,
cand te asezi
sa canti-
sa te reflecti,
oglinzi de umbre rare...
si azi am vazut lumina.

                    03.08.2008.

Niciun comentariu: