luni, 15 octombrie 2012

O pagina albastra

O pagina albastra,
durere goala -
O frunza mai rosie, mai grea,
o urma de zapada...
Oameni pierduti ,
cu talpile-afundate-n lut,
ce pier tacut -
in liniste de toamna.

O pagina albastra,
durere seaca -
O prisma unduita
in versuri care dor,
suflete ce mor -
sa caute un vis, un inger,
un demon solitar -
cosmar amar ce-nvie
in crezuri sufocante.

O pagina albastra,
durere in scut -
Amurguri galbene, prea vii...
fiori de gheata,
din lacrimi ce sticlesc
sa mi te-asezi in pantec...
ca un prunc dezgolit
ce-si cerne o viata...
nevoi de trup,
caldura de mama.


O pagina albastra,
durere fada -
caci te-am iertat, iubita -
cand spini m-ai sfarmat
in miile ce trec -
sa curete pamantul.

O pagina albastra,
durere-n tampla -
M-ai scanteiat -
privire de oglinda, rece -
sa cred in idealuri.
Ai cernut, apoi, paradisul-
in sarutul negru, de otel -
sa mi te faci mireasa.

O pagina albastra,
durere deasa -
Mi-ai aratat amor de scrum -
sa ma asezi
in soare ce-ai calcat
sa invieze luna...
Fiori de stele, ce mocnesc -
in coltul vested, aramiu -
amanta de neant
ce ma prefaci statuie.


O pagina albastra,
durere de clepsidra -
din cartea ce-a sfintit
o moarte rasfirata...
Parfumuri de maces la frunte -
sa pier, sa mi te-alung
din mintea ce-am inchis
dorintele de noapte.

O pagina albastra,
durere-n suflu -
ce-am scris,
ce-am stins
in drumul ce-am parcurs-
gresit...
O clipa de casmir,
in simtamant de cala -
ce-am imbracat,
ce-am adorat naiv
in doliile ce vin, ce trec-
din negura sihastra.

              05.11.2006

Niciun comentariu: